18-11-2015

75-jarig bestaan IJsclub Oranjewoud

Op 7 januari 2004 was het 75 jaar geleden dat IJsclub Oranjewoud werd opgericht. Ter gelegenheid daarvan is op 10 januari 2004 in de Koningshof een feestavond georganiseerd. Na een toespraak van de voorzitter Jaap van der Zee volgde een optreden van de Friese caberatier Teake van der Meer en werd de avond muzikaal afgesloten met medewerking van de band "Exposure". In een kleiner zaaltje van de Koningshof was een doorlopende powerpointpresentatie van oude foto's en werden films van de IJsclub vertoond.

Uitnodiging voor de feestavond

Toespraak van voorzitter Jaap van der Zee

Powerpointpresentatie van oude ijsclubfoto's en ijsclubmateriaal Kijk op deze pagina bij het jaar 2004 en kies voor de powerpointpresentatie van 10 januari 2004

IJsclubfilms (volgen nog)